مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:402022-01-03فرهنگي

المان های امسال متناسب با نوروز اعیاد شعبانیه و ماه رمضان خواهد بود


معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: امسال المان های گل و المان های هنری متناسب با اعیاد شعبانیه، نوروز و ماه مبارک رمضان طراحی و اجرا خواهند شد.

- مهدی یعقوبی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ماکت آثار منتخب جشنواره بین المللی هنرهای شهری مشهد اظهار کرد: با توجه به احتمال کاهش محدودیت های کرونایی در نوروز امسال بعد از یک محدودیت دو ساله به دلیل شرایط کرونایی و در کنار آن همزمان شدن نوروز با اعیاد شعبانیه و بعد از آن ورود به ماه مبارک رمضان برنامه های استقبال از بهار را با توجه به این مناسبت ها طراحی کرده ایم.

وی اضافه کرد: بر همین اساس در طراحی المان های مرتبط با بهار چه در بخش المان های هنری و چه در بخش المان های گل این مناسبت ها به صورت پررنگ دیده شده است، لذا برنامه های زیباسازی و آذین بندی شهر در ایام اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی(عج) در نوروز استمرار و در ماه مبارک رمضان با حال و هوای این ماه ادامه خواهد داشت.

یعقوبی با بیان اینکه با توجه به این مناسبت ها سعی شده بین المانهای گل و نور و المان های هنری تعامل و انسجام برقرار باشد، تصریح کرد: این هماهنگی ها باعث خواهد شد تا در نصب المان ها شاهد پراکنش مناسب در نقاط مختلف شهر به ویژه هسته مرکزی و حاشیه شهر باشیم و بر این اساس مردم در همه جای شهر شاهد برگزاری جشنواره های هنری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المان های امسال متناسب با نوروز اعیاد شعبانیه و ماه رمضان خواهد بود

المان های امسال متناسب با نوروز اعیاد شعبانیه و ماه رمضان خواهد بود